Cuma, Haziran 05, 2009

Verebilecek Misin?

binbir zorluk sonucu web sayfama ulaştım.

birkaç hedefim var yarın saat 4' ten sonra uygulamak istediğim;
- öncelik olarak final-i cümbüşten fırlamak namına uykusuzluğun dibine vurmuş bünyemi bi' kaç milyon yıl dinlendireceğim.
- ikinci olarak deniz denilen varlığa kavuşmak adına fırlayacağım evden cumartesi günü uyanabilir isem şayet.
- üçüncül isteğim, bir olimpos ziyafeti, bir sarıgerme özlemi.
- ve sınırsız download yapmalıyım, sömürmeliyim bütün database' leri.

zibilyonluk dileklerim var aslına bakarsanız hayattan; bir kaç tanesini şiddetle arzu ediyorum.
sun bana bunları, hakettim ben bu kadarını.

yeterse yeter canım. aa.

EDİT: son anda eklemem gereken bişey çıktı: zeda' yı hazırlamak. Ama neye? =)

saygılar efendim.


2 ATIFLAR:

soida dedi ki...

bilahare yesin seni zeda,)

Rönesans Casusları dedi ki...

o zaman bilahare güzel şeyler olsun mümkünse ,)