Perşembe, Haziran 11, 2009

Güzelliklerin Tadına Bakmak #1

Fotoğraflarına bakınca nasıl güzelse, tadınca başka bir güzelmiş Sarıgerme.
Haritadan seçilmesi kolay olan krokisine baktığında can attığın
farklı bir pencereymiş Fethiye/ Ölüdeniz.
Denizin sonsuzluğunda bir huzur serpintisi yayılıyor damarların arasından
Zevk, neşe Tanrıçası Fama' nın tadına baktım.
Muğla' da görülüp görülebilecek neler varmış dedim.
Güzel şeyler yaşamaya adıyorum ruhumu.
Bir izin koparabilirsem şayet hayattan.
Gülümsemenin bile gerçek bir yükümlülük olduğu şehirsel sorunlardan uzaklaşmak için
yapılmış zevkli bir seyahatte kurtardım bedenimi.


Yapmak istediklerim bitmiş değil, hiçbir zaman eşik değeri noktasına ulaşamayacağımı da biliyorum. Dinlediğim müzikler dahi çilekli- kavunlu kek tadı veriyor; zamanın dönüşümlerini en derinden hissettiğim bu dönemde.


Denizinin kokusu bile bir başka güzelmiş Fethiye' nin.
Bırakıp gitmek istemiyorum şirin, temiz havalı, edalı Ege' yi.

Gitmek istemiyorum karmaşanın içine..


Ve bir şarkı tavsiye ediyorum.

Deep Purple-> Lalena.

0 ATIFLAR: