Perşembe, Aralık 17, 2009

Bildirge! Bildir Bilge!

Duvarımsın sen!
Yaşamımın bütün zamanlarını senin ellerine teslim ediyorum.
Küçük insanların büyük zamanlarından çalarken
Sokaklarda yankılanmasını istediğim şarkım eşlik ediyor her daim oldugu gibi

Düşlediklerimin aslında ne kadar uzak tavırsızlar olduğunu
Hislerini bu kadar hisselerine bağladıklarını
Kendilerine değil de Gösterişlerine doyamadıklarını
Duyumlarımı, hislerimi bir de kalbimden bir kaç damlayı nitelediğimde
Nerde olduklarını betimleyemiyorum.

Zamanın neresinde olursa olsun
Realitenin en yakın olduguna güvenip
En içtenine dayayacağım umutlarımı

Soğuk sevecen haller değil de
İçten sıcak hallerle coşuyor ruhum
Resmen yazıyorum.
Senin soyutluğunun nöronlarındayım
Benim boyutumda senin sistemin geçerli değil,
Biraz benden bişeyler eklemelisin bünyene..
Benim olmayı denemek için benimmişsin gibi davranmalısın!

Tamam mı Pakize? Şukufe? Abdulrezzak?
Şayet hala perdeniz inmediyse,
3. göz, 6. his beklemiyorum Siz gibilerden de
Belki kalan kırıntılarınız namına konuşuyorum


Ey! Siz olmanın altında kalanlar!
Önce bi' sen olmayı deneseniz..


rahatladım!

4 ATIFLAR:

soida dedi ki...

kibir.
en görkemliyi tepetaklak eden.

resmen yazmışsın.

Rönesans Casusları dedi ki...

evet, kibirlilerin önlerine bi tabak gurur sunsak yeseler hala acıtırlar mı?
ne dersin zeda'm?

ali zafer sapci dedi ki...

İlgiyle okudum, teşekkürler.

Rönesans Casusları dedi ki...

ben teşekkür ederim. :)