Pazar, Ağustos 02, 2009

Karşılaştırmalı ve Mutlak Üstünlükler

Bir ruha hitap etmek sözellik gerektirirken,
Gerçek ve lirik olan düşünceleri aktaramamak en mühim telaş olur.
Bazı durumların nüksetmesi insanı çeşitli amaçsızlıklara sürükler; bir karmaşanın içerisinde buluverirsin kendini. Çelişki, her sabah uyumadan uyanmak gibidir ya da görmek ve saklanmak gibi, bilmek ve kabul etmemek gibisi de bulunur bu apostrofun. Herşey gibi olmayanın sorgusunu, analizini, tavrını tayin etmeye çalışmanın verdiği hazzı yaşamak istiyorum. Bu durum teoride gibi görünse de uygulamaya dökmek için bir zaman rassalı göz önünde bulundurulmalı diye sanıyorum. Geçmişten kalan gözlemlerle örtüşen bazı yapıları ayırt edebiliyor olmak gerekmekte. Bir fikrin oluşması zamanla gerçekleşebilecek bi' olguysa şayet, fikrin gerçekleşmesi nasıl bir dönem unsurudur; bu da tartışma konusu.


Amaçsız gibi hareket ediyorum; farkında olarak, yaşamak istediğimi yaşamak bana pahalıya mal olacak gibi görünüyor. Bu yüzden kendimi sevmeye devam ediyorum.

0 ATIFLAR: